Harga Runcit Produk Petroleum 3 Ogos Hingga 9 Ogos

Harga Runcit Produk Petroleum 3 Ogos Hingga 9 Ogos

Harga Runcit Produk Petroleum 3 Ogos Hingga 9 Ogos | Jadi sudah tiba hari Rabu dimana harga baru prodak petroleum akan diumumkan untuk harga baru selama seminggu berkuatkuasa pada khamis esoknya. Jadi pihak KPDNKK telah mengeluarkan harga baru untuk RON97, RON95 dan DIESEL. Jadi di sini aku sertakan harga baru berkuatkuasa bermula 3 Ogos - 9 Ogos 2017

Jadi dibandingkan dengan harga sebelum ini:

RON95 - 2.03 kepada 2.07 (naik 4 sen)
RON97 - 2.28 kepada 2.32 (naik 4 sen)
DIESEL - 1.99 kepada 2.05 (naik 6 sen)

Terima kasih kerana membaca Harga runcit produk petroleum 3 Ogos hingga 9 Ogos

sumber: Bernama

6 comments

Macam tue lah kadar harga minyak .sekejap naik sekejap tue . Kita sebagai rakyat malaysoa nak tak nak terpaksa lalui jugak sebab itu satu keperluan
Jemput ke sini http://cikcappuccinolatte.blogspot.com/2017/08/7-cara-menjawab-soalan-temuduga-dalam.html

dah macam graf.. kejap turun.. kejap naik...

psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #31.

http://www.mialiana.com/2017/07/senarai-url-blog-31.html

Keputusan pemenang akan diumumkan pada malam ini. Gud luck.

lepas ni naik aje la jwbnye.. huhuhu

tu la naik saja dah kali ni

betul tu, sebab ianya keperluan

harap lepas ni graf sentisa turun la plak kan


EmoticonEmoticon